10 TING JEG VIL GJØRE PÅ 17.MAI

Categories Hverdagen

lenalykke 17.mai

 

God dag

17. mai er faktisk allerede i morgen!  Jeg har mange planer, og største målet er å kose meg.

Dette blir dagen med venner så jeg gleder meg masse. Jeg føler meg som ung voksen som nettopp blitt myndig, men enda ikke har noe familie og bekymringer, som får lov å kose seg, drikke champagne til frokost, ikke gå i toget og bare nyte dagen. Det er første gangen i hele mitt liv jeg har denne følelsen!

17.mai i fjor var dagen da jeg opplevde å ha familie: mann og barn, og det var beste 17.mai i mitt liv. Det er som regel at jeg føler savn på 17.mai og jeg lengter etter familie og barn, for å gå i toget og kose meg. Så det er første gangen i hele mitt liv at jeg føler meg fint på tross av at jeg blir med venner. Jeg vet det kommer dager for barnetog og familie, hektiske 17.mai og tidlig frokost. Så i morgen skal jeg nyte friheten og vennskap.

 

17.mai

 

17.mai

 

17mai

 

Her er ting jeg har lyst å gjøre:

  • spise is ute og kose meg
  • champagnefrokost med venner
  • se på folk og vifte med flagg
  • ta fine bilder (så klart)
  • svinge med bunadsskjørte
  • spise masse god mat
  • synge “Ja vi elsker”
  • treffe mine venner
  • være ute og nyte små Stavanger gater
  • se på pynt i byen og fine blomster

Det er masse kjekt å gjøre i Stavanger på 17.mai så det blir kos

 

Hva er dine planer for den store dagen?

 

signature lena

6 kommentarer

6 thoughts on “10 TING JEG VIL GJØRE PÅ 17.MAI

  1. Ja, nyt dagen, friheten og alt det koselige du skal gjøre! 🙂
    Her hos oss er det meldt dårlig vær, og vi skal bare kose oss hjemme med god mat og kake. 🙂

  2. Jeg skal en liten tur til min nevø. Han har jo en liten sønn nå, som det er en stund siden jeg har sett 🙂 Gleder meg til å se han. Søsteren min er der, også. Ellers skal jeg være hjemme å kose meg. Sliten etter travle jobbdager

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.