ANTREKK: topp med volanger i boho stil

Categories Mote og Hudpleie

Hei på dere <3

En liten styling post fra meg. Jeg kjøpte denne toppen for en måned siden, på impuls. Så var jeg utrolig usikker på om jeg klarer å style den (jeg vet, jeg skal prøve å unngå spontane kjøp i fremtiden).

Nå klarte jeg å style den med enkle dongeri. Fortsatt litt usikker på stylingen, men synes at den passer godt med basisplagg og løfter plagget opp.

Den ser bra ut både med høye hæler og joggesko.

Hva synes dere om stylingen?

 

Klem fra meg,

signature lena

2 kommentarer

2 thoughts on “ANTREKK: topp med volanger i boho stil

  1. Jeg skjønner ikke hva styling betyr egentlig tror jeg. Men synes det passer med en engle-aktig topp mot en grov og tøff bukse. De veier opp hverandre liksom. Så hvis det er det som betyr styling, finne ting som passe sammen, så synes jeg det er bra 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.