BLE JEG KJEDELIG SOM LENALYKKE?

Categories Blogg
lenalykke
Det er en måned siden jeg har byttet bloggnavnet mitt tilbake til “gamle gode” LenaLykke. Siden har jeg fått flere kommentarer, som var stritt motsigende.
Noen mener at det var beste avgjørelse ever, og jeg passer best som LenaLykke. Tastaturheks var negativt navn som skapte negative tanker hos mange. LenaLykke er veldig positivt og koselig, akkurat slik som jeg er nå.
Andre mener at jeg mistet en del av min unike identitet uten drama og provokasjoner på bloggen. Jeg burde vært mer ekte og åpen slik jeg var som Tastaturheks. Mine lesere som likte denne siden av meg, synes det ble kjedelig på bloggen med motetips og matoppskrifter slik de fleste andre bloggere har.
Her kommer min mening- ja, kanskje jeg er blitt kjedelig nå som jeg er positiv, har familie og fokuserer på mote, matlaging og gode tips. Men det er slik jeg er nå og det er det jeg koser meg med. Jeg tror også at mine lesere får mye mer ut av bloggen min med gode matoppskrifter, motetips og tips til dating, relasjonsbygging og mer positivitet i livet. For det er mange der ute som ønsker å bygge et drømmeliv. Istedenfor å kose seg med drama og spetakkel og uthenging av mine mislykkede dater fra Tinder.
Hva synes dere? LenaLykke eller Heks?
signature lena

 

9 kommentarer

9 thoughts on “BLE JEG KJEDELIG SOM LENALYKKE?

  1. Jeg tenker at du ikke trenger å bestemme deg jeg 🙂 DU er DEG, og trenger bare å være det, og skrive om det du vil, enten du heter det ene eller det andre. Jeg er Frodith, og hos meg kommer det ut det jeg har LYST TIL. Er jeg sur og kranglete en dag, så kan det komme noe om det. Er jeg glad, tullete og positiv så kan det komme noe om det. Alt er lov på ens egen blogg. Og har du en dårlig dag, selv om bloggen din heter Lenalykke, så har du lov å være litt mindre lykkelig en dag 😀 Om du skjønner hva jeg mener. 🙂 Jeg liker at du har det bra med deg selv, og at du er GLAD, som du har virket de siste månedene egentlig. Klem

  2. Jeg synes du er flott samme hvilket navn du skriver unde. Du er jo deg uansett. Og alle har vi forskjellige faser i livet. Akkurat nå har jeg selv en fase hvor det å skrive er litt vanskelig, men jeg kommer tilbake.
    Artig å kikke innom her hos deg uansett ♥ Klem

  3. Alke har mamge sider og roller. Vi er både døtre/sønner, søstre/brødre, mødre/fedre, arbeidskollega og nabo. Vi elsker mer enn bare en ting (eller en person), vi misliker mer enn en ting. Mye gjør oss glade og noe gjør oss irriterte eller sinte. Vi både smiler, gråter og freser. Alt til sin tid. Derfor kan du være både lykkelig og heksete alt etter som hva du vil gi uttrykk for og hva som påvirker deg der og da. Slik også jeg er og de fleste andre vil jeg tro. Jeg tenker du er en lykkelig heks som tillater deg å vise hva du gleder deg over og som kan frese litt hvis det trengs.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.