TRE HØSTLIGE ANTREKK MED SKJØRT

Categories Mote og Hudpleie
høst antrekk
selekjole- HM bluse- HM sko- Na-kd.no
Det ble kjølere og derfor vanskeligere å bruke fine kjoler og skjørt. Her kommer jeg med mine tips til hvordan du kan bruke mer skjørt i hverdagen, også om høsten.
Jeg har satt sammen tre antrekk som er så lett å bruke både til hverdagen og tur til byen.
høst antrekk
genser- HM Skjørt- JPGaultier for Lindex Sko – Michael Kors
Genser og skjørt
Dette er den enkleste kombo. Bruk fin høst-genser og et lett skjørt sammen. Du kan godt bruke jakke over eller tykkere strømpebukser, og støvler. Dette vil se vakkert og fint ut uansett.
høst antrekk
Skjorte- HM Skjørt- HM Sko- Michael Kors
Skjorte og skjørt
Fin flanell skjorte og skjørt med belte kan bli fin kombinasjon. Jeg elsker hatter og luer så anbefaler å bruke det som høstens tilbehør.
høst antrekk
Selekjole
Jeg elsker slike type kjoler! De kan brukes med fin bluse eller med tykk varm genser. Dette spiller ingen rolle. Jeg anbefaler alle å skaffe en slik for det kan ikke slå ut feil på noen måte.
Håper dere vil kose dere med en feminin look på tross av kaldere dager.
signature lena
0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.