DETTE ER ÅRETS JULEKALENDERE

Categories Hverdagen
julekalender rutials
Nå tenker jeg det er på tide å avsløre årets julekalendere. Jeg har gitt bort 3 julekalendere, og selv har jeg fått tre. Så det var en bra deal. Jeg også føler meg utrolig heldig som fikk akkurat det jeg ønsket.
Jeg fikk Rituals kalender, og Babor og Flax lodd skrapekalender (håper på flere millioner da).
julekalender babor
julekalender babor
Jeg elsker både Rituals og Babor så jupp, heldige meg. Gleder meg til 24 dager med kos og velvære. Irina har fått Bubble Tea julekalender med kremer, såper og andre kosmetikk.
Har dere adventskalender?
signature lena
4 kommentarer

4 thoughts on “DETTE ER ÅRETS JULEKALENDERE

  1. Jeg har pakkekalenderen som mannen i huset har ordnet, og jeg har selvfølgelg lagd til han (pluss 15 andre). Familiens firbente familiemedlemmer har også adventskalender, kjøpte sådanne. Så det blir en kosestund for alle etter middag, med kaffe/te, gjerne noe attåt og kalenderåpning.

  2. Den beste julekalenderen er fra Body Shop uten tvill.Ha prøvd både Rituals og Babor.Ikje i nærheten til Body Shop sin🥰

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.