HVERDAGEN: mine hudpleie morgenrutiner

Categories Mote og Hudpleie

Reklame | inneholder produktbilder

 

Jeg tenker å starte uken med å fortelle om mine hudpleie morgenrutiner . Jeg er ganske nøye med hudpleie og aldri går i seng uten hudpleie, samme som hver morgen jeg har min rutine.

rens

jeg starter alltid med god rens. jeg har flere typer rens, men min foreløpige favoritt er rens med glycolic syre, fordi den har peeling effekt. det er viktig å peele huden fordi hudcellene ikke fornøyer seg så raskt når man blir eldre.

eyepatcher

jeg bruker eyepatcher hver dag. dette gir meg følelsen av luksus, men også fjerner hevelser og mørke ringer som man får om morgenen. mine favoritter er collagen og hyaluron syre

 

fuktighetsserum

jeg bruker god fuktighetsserum med niacinamid og panthenol, disse passer perfekt for acne hud og gir mye fuktighet. jeg bruker også serum med hyaluronsyre for å få ansiktet fuktet og fresh gjennom dagen.

setningsspray

jeg bruker alltid setningsspray for å fukte ansikt og ha sminke fin hele dagen. min er med hyaluronsyre og uv-beskyttelse. jeg elsker å spraye ansiktet og få fresh følelse iløpet av dagen.

 

øyekrem

jeg bruker alltid øyekrem for å fukte området under øynene. min er med snegleslim som fukter veldig godt og etterlater huden silkemyk hele dagen

 

 

Hva er dine favorittprodukter for hud?

 

Klem fra meg,

signature lena

 

2 kommentarer

2 thoughts on “HVERDAGEN: mine hudpleie morgenrutiner

  1. Godt humør, nok søvn, massasje:) Kjøper ikke masse hudpleie, trenger ikke det rett og slett.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.