KJÆRLIGHETSMÅNED

Categories Hverdagen

 

Jeg er så glad i februar. Dette er så koselig måned. Alt rundt er full av hjerter og søte ting.

Noen liker dette ikke, men jeg personlig elsker det. Jeg er veldig romantisk person som liker alt som har med kjærlighet å gjøre: hjerter, roser, fine ord og søte erklæringer.

Februar skal bli fylt med kjærlighet, uansett om det er kjærlighet for meg selv eller for andre. Morsdagen, Fastelavn og Valentines, alt dette i en liten måned, kun få tre-fire uker. Det skal bakes hjertekjeks, lages rosa coctails og spres kjærlighet.

Feirer dere kjærlighet i februar?

 

Klem fra meg,

signature lena

4 kommentarer

4 thoughts on “KJÆRLIGHETSMÅNED

  1. Jeg har aldri hatt noe annet forhold til Valentines day enn at jeg priser meg lykkelig over at jeg rakk å komme igjennom puberteten før tradisjonen ble innført her i landet. Den dag i dag får jeg frysninger av tanken på det å måtte forholde seg til det kun å få kort av typ mor og bestemor mens andre i klassen regelrett vasser i kort og gaver.. Det må være helt jævlig, så jeg håper for guds skyld skolene er bevisst på dette her..
    – Hva som imidlertid er en morsom valentin-greie, er at jeg har fått en eneste gave av kællen på den her dagen; En egen elektrisk drill.. -Og dette verktøyet var så jentete det kunne blitt; Rosafarget- og en koffert pyntet med ‘bling’ 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.