MIN DAG I FEM ANTREKK

Categories Mote og Hudpleie

 

 

Jeg elsker å style mine klær, skifte klær og prøve unike stil. Jeg bytter klær ofte i løpet av dagen, passende anledningen.

Her er noen av mine plagg gjennom dagen:

-Morgen-

På morgenen elsker jeg å vasse rundt i pysjamas. Jeg har mange forskjellige og stadig ser etter nye. Jeg elsker pysjamas!

lenalykke

 

-Jobb-

På jobben liker å bruke college gensere, skjorter, dongeri og bukser. Det er sjeldent jeg bruker skjørt. Jeg liker også blazere og har flere. Blazer er unik plagg som kan brukes til så mye.

 

-Fritid-

På fritiden liker jeg å dra på shopping, eller trene, se på filmer og skrive. Så jeg bruker behagelige plagg. Dette er dongeri eller myke gensere, eller skjorter.

 

 

 

-Kveldskos-

Jeg liker å kose meg i senga eller se på filmer på kvelden, eller strekke på meg etter trening. Så jeg har mange myke kosebukser, varme gensere og t-skjorter.

 

 

Hvilke antrekk bruker du gjennom dagen?

 

signature lena

2 kommentarer

2 thoughts on “MIN DAG I FEM ANTREKK

  1. Jeg bruker mye koseklær/pysjer. De er første på om morgenen, og første jeg tar på når jeg kommer fra jobb 😀 Så jeg har bare TO ting på i løpet av dagen. Jobbklær og pysj/koseklær. Hvis jeg ikke trener da, for da er det DET også 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.