RØDBETE KAKAO OG MASSE FRUSTRASJONER

Categories Hverdagen
roya sandnes
koselig på Roya i varmen
På lørdagen smakte jeg noe nytt på Roya. Det var rødbete kakao. Jeg vet at dette høres rart ut, men den var faktisk meget godt og smakte veldig søtt. Sunt og søtt er aldri feil.
Jeg satt og så på havet, som vanlig, og tenkte på alt jeg er frustrert over.
rødbete kakao
rødbete kakao
deilig rødbete kakao
roya sandnes
Det er ikke lett å tåle frustrasjon, og jeg kan ikke skryte at jeg er best på dette. Men jeg lærer fortsatt for man lærer så lenge man lever. Kanskje dagens frustrasjoner viser seg å være fantastisk lykke dagen etter?

For kanskje det du ikke får er i seg selv lykke?

 

signature lena

9 kommentarer

9 thoughts on “RØDBETE KAKAO OG MASSE FRUSTRASJONER

  1. Ja, det hørtes rart ut med rødbetkakao, men så så det jo godt ut da. Innimellom så blir man frustrert over ting, det viktigste er at man tenker det ut, eliminerer en og en frustrasjon så blir alt så mye bedre etterpå ❤❤

  2. Jeg er også dårlig på å takle frustrasjoner. Eller sånn utad er jeg ikke så verst tror jeg, men jeg tar det på innsiden. Kampen 😮 Hørtes litt rart ut med rødbetkakao ja 😀

  3. Ja, jeg bare hjemme og er frustrert å.være syk…men jeg må finne små gleder I min nåværende situasjon slik at jeg ikke bli værende i frustrasjon:)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.