GÅRDAGENS GRØSSER

Categories Hverdagen

jæren

 

 

I går hadde jeg en veldig merkelig kveld. Været var kjempefint og jeg bestemte meg for å gå en liten tur. Mens jeg vasset langs veien stoppet en bil ved siden av meg og tenåringsgutter spylte meg med vannpistol. Jeg vet ikke hva som var grunnen til dem, kanskje de trodde jeg var venninna dems fordi det var veldig mørkt og jeg hadde på shorts og t-skjorte og så ut som en tenåring. Det morsomste var at jeg ikke hylte eller skrek, men var så distrahert etter en lang dag at jeg ikke skjønte hva som skjedde. Jeg stod bare der og var sånn “Hva?”

 

Etter denne episoden tenkte jeg at kanskje det er lurt å ikke vasse langs veien, men heller gå mot kirkegård for der muligheten for å bli spylt med vannpistol er minimale. Mens jeg vasset der kom det lyn og torden og jeg stod alene på et åpent sted med ei veske med masse detaljer i metall. Dette var ikke så veldig lurt når det er lyn og torden.

Så det var denne turen. Jeg er glad for at morgenturen var så mye bedre.

 

Sånt skjer det av og til. Er det trygt der du bor?

 

signature lena

2 kommentarer

2 thoughts on “GÅRDAGENS GRØSSER

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.