OPPDATERING PÅ LIVET

Categories Hverdagen

strand

 

 

Hei og hoi,

 

Jeg håper at dere alle har det veldig fint. Her startet det hverdagen og jeg var på jobb. Nå er det bare litt over en måned igjen så skal jeg ta en liten ferie. Dette blir veldig koselig.

Det skjedde noe magisk og nesten hele sommer har jeg vært i rute, spesielt i ferien: jeg stod opp tidlig, kom i mål med alt jeg skulle gjøre, begynte å trene, ja jeg hadde det veldig bra. Før trodde jeg ikke på fastlegen min som sa flere ganger at jeg bør prioritere psykisk helse og bli kvitt toxic omgivelser, men jeg aldri i livet kunne trodd at dette kan ha så stor effekt.

Håper høsten blir superfin, fordi sommeren var egentlig veldig fin.

 

 

strand lenalykke

 

strand

 

Jeg oppdaget også at siden jeg fikk mer overskudd så kan jeg trene, gå turer og være mer sosial. Før skjønte jeg ikke hvordan folk orker aktive helg, men nå ønsker jeg selv å være mer aktiv i helgene. Dette er helt fantastisk. I dag hadde jeg hjemmekontor og startet dagen med en liten tur. Blir jeg heldig med været så ønsker jeg å gjøre dette igjen i morgen før jobb. Det kunne vært kjempekoselig med en slik rutine.

 

Hvordan går det med dere?

 

signature lena

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.