HVORFOR LEGGER MAN UT TRENINGSBILDER?

Categories Hverdagen

lenalykke

 

I dag var en veldig hektiske dag: jeg rakk det jeg skulle om kvelden, og jeg klarte å trene også, men dette var tungt.  Jeg ble ferdig med treningsøkten og knipset et bilde for snapchat. Med en gang kom det en tanke i hodet mitt.

 

Hvorfor legger jeg ut disse bildene?

 

Jeg husker at jeg selv var så irritert over folk som legger ut treningsbilder hver bidige dag. Jeg opplevde dette som skryt: se så flink jeg er!

 

Men nå er jeg liksom på den andre siden. Jeg legger ut bilder ikke for å skryte,  men for å motivere meg selv. Det er ikke så lett for meg å komme ut på trening og gjennomføre.  Derfor er de bildene liksom ros for meg selv. Du klarte dette, Lena, i dag også.

 

Jeg forstår kjempegodt at mine bilder kan trigge noen. Derfor legger jeg dem ut kun på Snapchat,  og ikke i alle mine sosiale media.

 

Hva tenker dere om folk som stadig poster treningsbilder?

 

signature lena

4 kommentarer

4 thoughts on “HVORFOR LEGGER MAN UT TRENINGSBILDER?

  1. Folk legger vel ut masse bilder av det som interesserer de. Noen treningsbilder, noen jakt- og fiskebilder, naturbilder, mat, barnebarn, fashion, reiser. Syns det er helt greit jeg. Men liker best feeder med variasjon. En kattunge, jordbær, solnedgang eller hva som helst annet innimellom treningsbildene. Eller en fjelltopp, bryllupsbilde, pynta til jul innimellom mote- og interiør.

  2. Det er bra. For det motiver meg til å trene😊.
    Derfor deler jeg også i sosiale medier, når jeg trener eller går på fjelltur.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.