HVA GJØR KVINNER SÅ LENGE PÅ BADET?

Categories Hverdagen

lenalykke solastrand

 

 

God fredag,

 

nå er det bare en dag igjen hjemme før jeg reiser på sommerferie. Jeg forteller ikke enda om mine planer, men det skal avsløres om litt. Været her i Stavanger er fint så det er veldig godt. Her i huset er det kaos når alle pakker og styrer. Det jeg tenker på i dag er at så mange i huset stusser over hva gjør mor for noe på badet? Kvinner sitter jo så lenge på badet! Dette er utrolig.

Her får du høre: når man går på badet først for å gå på do, ta en dusj og sminke seg så oppdager man (ei kvinne) gjerne at speilet er skittent, toalett trenger vask, golvet bør kostes og vasken trenger shining. Så gjør man dette alt i tillegg til dusj, sminke og andre kvinnelige ting.

Dette er hvertfall det jeg gjør på badet. For alle som lurer på.

 

Hva med dere? Bruker dere lang tid på badet?

 

signature lena

4 kommentarer

4 thoughts on “HVA GJØR KVINNER SÅ LENGE PÅ BADET?

  1. Bruker IKKE lang tid på badet 😀 Jeg er en slabbedask både når det gjelder å stashe meg selv så mye, OG å stashe huset 😀 Så jeg kommer fort ut derfra igjen 😀

  2. Burde brukt mye lengre tid på badet. Både for reingjøring av rommet og for å ta bedre vare på huden min. Dessverre er jeg veldig dårlig på begge deler.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.