LIVET MITT SOM MARSVIN

Categories Hverdagen

 

Jeg leste hos en blogger at marsvin når de blir syke later som om de er friske i en lang periode. Dette er for å ikke bli spist av større dyr. De later som om de friske og raske og har masse energi til selvforsvar om de blir angrepet.

Jeg skjønner at jeg er en marsvin, fordi at jeg gikk med dårlig fysisk form i flere måneder. jeg trodde som vanlig at det er psykisk og jeg må bare presse meg litt. Nå kom det prøvesvar og det er faktisk fysisk, så reelt som mulig og om jeg ikke blir bedre med medisiner så må jeg henvises til SUS.

Sånn er det faktisk å gå rundt og late som om man er frisk i håp om å ikke bli spist opp. Jeg opplever så mye press fra omgivelsene i mange år at jeg føler meg skuffet og lei meg når jeg ikke presterer til andre sine forventninger. Men nå har jeg ikke valg og må ta det med ro.  Så ikke bli marsvin.

Håper det går bra med dere <3

Klem fra meg

signature lena

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.