USUNN AVHENGIGHET

Categories Hverdagen

 

Hei på dere <3

Ikke så lenge siden, og faktisk i februar har jeg skrøt av det at jeg klarte å overkomme shopoholismen min. jeg var virkelig stolt av meg selv da jeg klarte å ikke handle klær i flere måneder. Istedenfor investerte jeg i opplevelser og var rett og slett nødt å prioritere siden jeg måtte fikse ansiktet.

Men nå gikk jeg på et smell siden jeg oppdaget TEMU! Dette er som AliExpress, Wish og Ebay samlet og jeg ble skikkelig hektet på! Det er så mye forskjellig der og jeg shoppet og shoppet som gal! Rett og slett.

Til nå har jeg bestilt syv pakker til 2000 nok! Dette er helt utrolig!

Det er både klær, kjøkkenutstyr, pynt til huset, og til og med kosmetikk. Jeg elsket alt og alt ble levert veldig raskt og uten ekstra gebyr. Jeg håper jeg klarer å shoppe der i fornuftige mengder fremover.

Har du prøvd TEMU enda?

 

Klem fra meg og ha en fin dag <3

signature lena

 

10 kommentarer

10 thoughts on “USUNN AVHENGIGHET

  1. ånei, du må ikke shoppe på temu, det er dårlig for klima og arbeiderrettigheter, samt dårlig kvalitet!

  2. Du burde ikke støtte opp under og promotere sånne sider. Det sier seg selv at det er mennesker på andre siden som blir utnyttet for at du skal kunne kjøpe billige ting. Både Temu og Shein har vært anklaget for å unytte Uyghurer gjennom tvangsarbeid bl.a. Kjenner meg igjen i shopping-avhengighet, men om man først skal shoppe kan man heller shoppe litt dyrere men mer etisk kanskje. Kjøpe brukt gjennom finn og tise for eksempel:)

  3. Jeg kjøper ikke der😊 ser at det er dårlig kvalitet og. Jeg er ikke så rik for å kunne kjøpe billige klær og ting😄

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.