10 TING JEG MÅ BLI BEDRE PÅ I 2022

Categories Hverdagen

klepp tur lenalykke

Jeg har ikke laget noen Nyttårsforsett fordi at jeg vet at jeg er ikke så god på å følge planer og lister. Selv om jeg elsker å lage dem. Så her kommer ti ting jeg mener jeg bør bli flinkere på i 2022. Så får vi se heller om jeg blir flinkere eller ei.
– følge lister 
– gi slipp på det jeg ikke kan endre
– slutte å uroe meg om noe jeg ikke vet vil skje eller ei
– lytte til kroppen min
– prioritere meg selv og mine mål og drømmer
– bruke tid på noe som gir meg en god følelse
– være snillere mot meg selv
– prøve å forstå andre uten å dømme dem
– spise selleri
– bevege meg mer igjennom dagen

Hva ønsker dere å bli flinkere på i 2022?

 

signature lena

 

Facebook

Matside

Stylingside

Instagram

YouTube

2 kommentarer

2 thoughts on “10 TING JEG MÅ BLI BEDRE PÅ I 2022

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.