FREDAGS-TANKER

Categories Hverdagen
hvite klær hjem
Det er fredagen og her er mine tanker:
Hjemmekontor er ikke så dumt, jeg skulle ønske jeg hadde mulighet til hjemmekontor flere dager i uke selv etter pandemien. Grunnen til dette er at jeg er mest effektiv om kvelden. Det er behagelig å sitte og jobbe hjemme fremfor å dra på kontoret en kveld. Samtidig er man kanskje mer effektiv på kontor fremfor hjemmekontor. I februar skal vi bytte kontor og jeg gleder meg litt siden jeg tenker å innrede kontoret på fin måte
Jeg er helt grusomt sliten. Døgnrytmen min er helt på kjøret. Jeg får energi først etter klokka 20:00 og da vasser jeg frem til klokka 03.00 for så å stå opp rundt 08:00. Så jeg sover ca. 5 timer per dag. Det er ikke veldig lite, men ikke nok for meg fordi at jeg trenger 7 timers søvn. Jeg håper dette ordner seg ily januar
Jeg kjenner på vinter- depresjon. Selv om jeg spiser vitaminer og tar meg en tur ut i sola hver dag, så er dette tungt. Det kjennes skikkelig nå at jeg sitter i Norge i 3 år nå uten å reise til varmere strøk. Håper sommeren 2022 blir varm her på Vestlandet
Sånn er det for i dag,

God fredag fra meg.

xxx
signature lena
2 kommentarer

2 thoughts on “FREDAGS-TANKER

  1. Tror hjemmekontor har kommet for å bli… lite søvn er ikke bra i lengden så håper det ordner seg. Men kanskje bytte arbeidstid , du høres ut til å være nattmenneske… lysere for hver dag nå, er normalt å være litt vinterdepressiv. Synes jeg

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.