3 OUTFIT TIL JULEBORD

Categories Mote og Hudpleie

Reklame | kepaza.no

julebord kepaza

Nå er det høytid for julebord, på tross av corona. Det er typisk med rødt eller svart til julebord, men bør det alltid være kun disse fargene? Hvem sa det?
Jeg elsker blått og vil foreslå tre outfit med blå skjorte som vil pynte deg opp til årets julebord.
julebord kepaza
Bukser og skjorte
Blått og svart ser alltid lekkert ut. Jeg bruker svarte bukser i skinn som løfter opp antrekket. Tynne fine øredobber eller store øredobber vil tilføye ekstra eleganse.
julebord kepaza
Jumpsuit og skjorte
Jumpsuit med fint belte kan være god variant. Bruk gjerne høyhælte pumps.
julebord kepaza
Skjorte og skjørt
Blå skjorte ser helt fantastisk og glamorøst ut med sølv skjørt med paljetter. Bruk gjerne sølv øredobber og pumps.
signature lena
2 kommentarer

2 thoughts on “3 OUTFIT TIL JULEBORD

  1. Veldig fine antrekk 🙂 Fint med noe annet enn rødt også, det er jeg helt enig i. Jeg bruker sjelden rødt, pga håret mitt som jeg farger rødt. Synes ikke det passer så mye. Men skal jeg “leke nisse” så bruker jeg rødt da 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.