3 TING JEG TRENGER HVER DAG

Categories Hverdagen
lenalykke
God tirsdag,

 

Denne uken er veldig krevende, men samtidig innholdsrik. I dag blir det kontordag på meg med mange møter

Jeg håper jeg rekker alt jeg skulle . Jeg er fortsatt på underskudd på søvn, og tar igjen i helga.

Men det kommer bedre dager.

I dag har jeg en litt uvanlig liste med ting og tang som jeg trenger hver dag. Her er de viktigste:

Varm Te

Jeg drikker masse te hver dag. Sikkert flere liter

Jeg foretrekker svart te og earl grey

Som regel bruker jeg en termokopp som jeg tar med i bil, drikker på kontor, på møter og ute

Dette er helt fantastisk! Jeg fikk koppen i julegave i fjor og elsker den

 

 

Små pastiller og tyggis

Jeg er avhengig av å tygge på noe, dette hjelper meg å konsentrere meg bedre

På kontoret har jeg en hel skap med tyggis og pastiller, halslinser og drops

Jeg har dette også i veska som jeg tar med

 

 

 

 

Duftolje

Jeg elsker oljer og bruker dem ofte som parfyme

Jeg elsker duft av roser og har duftolje med roser og rosmarin

Det er disse jeg bruker hver dag, veldig deilig

 

Hvilke tre ting trenger DU hver dag?

 

1 kommentar

1 thought on “3 TING JEG TRENGER HVER DAG

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.