5 TYPER MENN JEG ER REDD FOR

Categories Finne den rette

kjæreste lenalykke

 

Dette innlegget er VELDIG inspirert av samtaler med folk i sosiale media 😛 Så kanskje det er lurt å ta den med en klype salt, men her er det min ærlige mening.

Det finnes menn som jeg er redd for, og her er min liste:

 

 

Menn som er bitre på kvinner

Dette er ikke bare trist og ekkelt, men også skummelt

Som regel har disse mennene dårlige erfaringer med enkelte kvinner,

eller kanskje hadde en kald/voldelig mor og nå hater alle kvinner

Hvorfor er dem skumle?

Jo, fordi de hevner på resten av kvinner som har ikke gjort dem noe og de er aggressive som regel

enten psykisk, eller fysisk, eller begge deler

Grøss

 

 

Narsisstiske menn

Dette kan ikke diskuteres en gang

Narsisser er direkte farlige og kan ødelegge person totalt

Jeg ser som regel tegn på dette tidlig, og om jeg har det minste tvil så trekker jeg meg unna

 

 

Menn som misliker kvinner med selvtillit

Jeg har nærmest “allergi” for menn som misliker kvinner med god selvtillit

Folk som mener det er farlig at partnere dems er sikre på seg selv, kan umulig være gode partnere

Dette er et stort rødt flagg for meg

 

 

Menn som er voldelige verbalt

Er man voldelig verbalt, så er det bare tidsspørsmål når det smeller og hen slår også

(dette er av egne erfaringer)

Spesielt er jeg redd for verbalt voldelige menn

Dette er utrolig skummelt med en stor mann som kaller deg for alt mulig og hever stemmen

 

 

Menn med gammeldagse holdninger

Slike menn er skumle fordi de kan begrense deg og få deg til å føle deg utrolig elendig

Her mener jeg ikke gode gammeldagse gentleman, men gammeldagse snevret kvinnesyn

Jeg har bare lyst å løpe vekk!

 

Hva står på din liste, jenter?

Enig med meg?

 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.