3 TIPS TIL Å FINNE DIN KLESSTIL

Categories Mote og Hudpleie

 

 

Vet du at din klær kan fortelle din historie. Antrekket ditt kan avsløre din alder, sosial status, dine interesser og personlighet.

Med klær kan du sende budskap om deg selv til omverden. Selv om du tror at du ikke har noe image, så har du det alltid.

Jeg tror at de fleste vet det veldig godt, men fortsatt mange ikke klarer å finne sin unike, egen stil.

Her deler jeg noen tips:

 

 

Hva forteller din stil om deg?

 

signature lena

4 kommentarer

4 thoughts on “3 TIPS TIL Å FINNE DIN KLESSTIL

  1. Jeg har alltid hatt vanskelig for klær og styling, men dine moteartikler og gode eksempel gjør det på en eller annen måte mye lettere å fokusere og fordype seg i det; nå går det framover tror jeg – finner ut at min personlige stil vel kan sies å være en blanding av turklær, jeans- og t-skjorte-stilen og en slags nordisk-arktisk boho. Og disse innleggene dine får meg til å forstå hvordan jeg faktisk med grunnkunnskaper om mote og stil med suksess kan matche alle disse, og at dette faktisk er min stil.(!) Må bare le: Plutselig har jeg en, etter noen få innkjøp i sommer, relativt komplett fritidsgarderobe, og jeg trodde selv ikke at jeg hadde det! Tusen takk. <3

    1. Så kjekt med koselige kommentarer ❤️ ja plutselig skaper man sin stil, og det er bra du leser om mote, slik utvikler du sans for klær og finner din stil raskere

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.