5 “back to school” antrekk

Categories Mote og Hudpleie

 

 

Hei på dere <3

Jeg er litt forsinket med “back to school” antrekkene. Men jeg liker office stil kjempegodt. Her er det noen av mine favoritter:

Blazer + skjørt

Denne kombinasjonen er min favoritt. Jeg elsker skjørt, men bruker det sjeldent på jobb på grunn av at det er ganske kaldt på kontoret. Ellers på fritiden bruker jeg mye skjørt og spesielt når jeg er ute på kafe eller møte.

Genser + Skjørt

Jeg elsker denne genseren. Den har perfekt farge til høsten og passer så godt med skjørt eller bukser. Denne kombinasjonen ser også bra ut med støvler og knestrømper. Min absolutt favoritt.

Jeg liker også gensere i grå toner som passer så godt til hvitt farge på skjørtet.

Blazer + skjørt

Dette er klassiker til kontoret. Jeg bruker blazere faktisk sjeldent, men jeg synes det er veldig kledelig. Jeg bruker dem mye når jeg er bare på kontoret og ikke mye ute i møter.

Hvilket antrekk likte du best?

 

Klem fra meg,

signature lena

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.