5 KOSELIGE TING FRA HELGA

Categories Hverdagen

 

Nå er helga over for denne gangen. Er det bare meg som synes at helga går så altfor fort?

Her er noen koselige ting jeg fikk gjøre i helga:

Lunsj med bestisen i varmen

Dette var så koselig, helt utrolig. Det er faktisk beste jeg vet: sitte på kafe og snakke mye (funker bare med folk jeg er trygg på)

 

Vet dere forresten hvorfor er det ikke populært med decaf kaffe lenger?

Den finnes ikke i det fleste kafe og kaffeshopper?

Koselig boblebad med venninner

Det er alltid koselig med jentekvelder og jeg var så heldig å få mulighet til å kose meg med venninner på lørdager

Gårdsbesøk på Jæren

Jeg fikk hilse på kuer og koset meg i åkeren med kaffe og ei god bok som er min favorittbok. Været var helt fantastisk, kanskje årets beste helg

Is i sentrum

Kanskje var dette årets siste is, litt trist, men koselig å få det til. Det var utrolig mange folk i sentrum, hvorfor kunne vi ikke ha mange sånne dager i sommer?

 

Tur på stranda

Det var utrolig koselig med en liten piknik og tur på stranda. Det var så varmt langt ut på natta og jeg fikk se fireshow som var helt magisk.

 

 

Hva har du gjort i helga?

signature lena

 

2 kommentarer

2 thoughts on “5 KOSELIGE TING FRA HELGA

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.