ANTREKK: høstfarger i varmen

Categories Mote og Hudpleie

 

Jeg prøver å snike høstfarger i garderobe. Det som er litt vanskelig er at jeg kler ikke varme farger, og høstfarger er for det meste varme.

Jeg prøver med litt beige og brun i garderoben. Det er utrolig varmt i Sandnes for tiden og jeg prøvde meg med skjørt og korsetttopp i brun og beige.

Den type tweed skjørt er veldig populære denne sesongen, så om du tviler på dette så kan du kjøpe sånn sett: skjørt og blazer.

Dette antrekket vil se bra ut også med pumps, men jeg valgte sneakers fordi dette er også populært nå.

Liker du høstfarger?

signature lena

 

4 kommentarer

4 thoughts on “ANTREKK: høstfarger i varmen

  1. Jeg liker høstfarger i naturen, men ikke på klær og interiør. Det er litt fordi jeg, som deg, ikke kler høstfarger. Mørk kakaobrun og off-white går an, men rust og andre varme toner får meg til å se gusten ut.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.