5 OUTFIT TIL ROMJULS-FESTER

Categories Mote og Hudpleie
romjula outfit
Julaften er over, men det er så mange fester i Romjula. Middager, vennebesøk, og dersom du ikke har så har jeg tips til outfit. Her er mine forslag
romjul outfit
Klassisk rød kjole
Det er vanlig å velge klassisk kjole i rød farge. Jeg brukte den på Julaften, men den er fin også i romjula. Jeg kjøpte denne fine kjolen på salg på HM og er utrolig fornøyd! Den er veldig fin og passer til sommerkvelder like mye som til julaften.
Kjole med paljetter
Selv om paljetter tilhører Nyttårsaften, men kan fint brukes også i romjula. Velg gjerne burgunder farge eller gult.
romjula outfit
Kjole i velour
Velour kjole er myk og ser fint ut med sin glans. Velg gjerne julefarger slik som burgunder eller grønt.
romjul outfit
Blondekjole
Flott kjole i blonde kan være perfekt for julemiddag. Jeg valgte klassisk svart farge, og den kan brukes på julaften, første juledag, andre juledag og ved andre anledninger i romjula.
romjul outfit
Topp og skjørt
Dersom du ikke liker kjoler så kan du velge å bruke fint glitrende skjørt og svart topp i velour. Denne kombinasjon ser veldig festlig ut.
Har dere antrekket klart til romjula?
signature lena

4 kommentarer

4 thoughts on “5 OUTFIT TIL ROMJULS-FESTER

  1. Fine antrekk:) Elsker det skjørtet på det siste bildet <3 Noen tips til hvor jeg kan få tak i det, eller noe lignende?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.