5 POSITIVE TING FRA DENNE UKEN

Categories Hverdagen

kaffe

 


God fredag,

endelig er det helg!

Jeg skal ikke lyge og si at jeg har det topp, fordi at denne uken var veldig krevende fysisk. Jeg er i dårlig form og spesielt med magen. Nå til helga skal jeg prøve nye medisiner så jeg gruer meg litt også.

 

På standup med bestisen til uka

Derfor går jeg mot strømmen og skisserer fem positive ting som skjedde denne uken:

 

 

jeg var på standup med bestisen

frøkna hadde bursdag

jeg fant ut hva jeg vil gjøre i fremtiden

(endelig bestemte meg sånn skikkelig)

jeg hadde hyggelig samtale med banken og justerte mine renter

jeg var flink med shopping og rydding av skapene

 

Hvordan var DIN uke?

 

signature lena

4 kommentarer

4 thoughts on “5 POSITIVE TING FRA DENNE UKEN

  1. Der hadde du listet opp flere hyggelige ting. Så koselig at du kan glede deg over alt som er bra. Jeg er så glad for at forkjølelsen begynner å gå over, og i går var jeg på en hyggelig fest med venner 🥰

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.