5 TANKER OM NY UKE

Categories Blogg
lenalykke
God mandag,

 

Ny uke står for døra. Det er uke 4 og januar er snart over. Jeg slutter ikke å forundre meg hvor rask tiden går.

Dette er tanker om den nye uken:

 

jeg har fortsatt masse jobb, men det begynner å bli litt bedre,

eller riktigere sagt, jeg begynner å bli vant til dette stresset 🙂

 

 

jeg klarer å trene hjemme, men fortsatt ikke kommet meg på treningssenteret

iom at jeg betaler for dette, men har ikke vært der på flere måneder

så bør jeg overkomme angsten og latskap og komme meg dit

Kanskje uke 4 passer fint for dette?

 

 

jeg er ganske flink å planlegge og krysse av på mine lister,

dette er jeg veldig stolt av

jeg er også veldig flink på å skrive ned tanker og

følelser, noe som er så bra for meg!

 

 

jeg er så flink til å planlegge noe kjekt sosialt for tiden

før følte jeg at dette stjeler for mye tid og det er i veien for mine planer.

men det er faktisk det motsatte :

jeg får mer overskudd av å gjøre noe kjekt på fritiden

dette tenker jeg til å fortsette med

 

 

jeg er takknemlig til mine nye kollegaer og ny jobb

selv om det er hektiske uker, så er de snille mot meg og jeg føler at jeg har overskudd

selv når formen er ikke på topp

det er skikkelig god følelse

nå om dagen hadde jeg et mareritt om at jeg må tilbake til den gamle jobben og jeg våknet helt svett

håper det fine vil bare fortsette i hverdagen min <3

 

Hva er dine tanker om denne uken?

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.