5 TING OM MEG ANDRE IKKE FORSTÅR

Categories Hverdagen

 

 

God kveld

Det er ganske sjeldent jeg dele mye om meg, men dette synes jeg er kjekt siden det er personlig blogg først og fremst.

Her er litt refleksjoner fra meg: vi alle har ting ved oss selv som andre ikke forstår. Dette har jeg også, akkurat som alle andre.

Her er topp 5 ting jeg synes andre stusser over eller ikke forstår ved meg:

Hvorfor drømmer jeg så mye

Jeg er en drømmer. For meg det å drømme er like vanlig som å puste eller spise.

Jeg drømmer hele tiden. Som regel blir mine drømmer til mål og jeg oppnår dem.

Dette er veldig fint. Ofte får jeg reaksjoner fra andre om at jeg drømmer “for stort”, men dette plager meg ikke

 

Hvorfor tilgir jeg folk som ikke fortjener dette

Mange av mine venner lurer på hvorfor jeg er så snill mot folk som ofte ikke fortjener dette.

Jeg gir folk gjerne flere sjanser og håper alltid på det beste. Kanskje fordi at jeg er optimist og kanskje fordi at jeg har et spesielt egenskap, som jeg skisserer i neste punkt.

Det er verdt å si at en gang jeg blir endelig skuffet i en person så kaster jeg hen ut av livet mitt for godt.

Det hjelper ikke å komme tilbake og be om tilgivelse i etterkant. Er jeg over noen for godt så er jeg det.

Men først får man virkelig mange sjanser, ofte ufortjent.

 

 

 

Jeg ser det beste i alle folk

Dette synes jeg er min styrke. Jeg ser det beste i alle folk, helt frem til man viser meg så mye negativ at dette skygger for alt det positive.

Som regel hjelper dette meg å skape godt forhold til andre. Dette synes jeg er et veldig fint egenskap, selv om mange ikke forstår dette.

 

 

Jeg kjemper for mine drømmer veldig lenge

Mange skjønner ikke hvordan jeg kan stå på så lenge. Dette gjelder mange ting i livet.

Jeg er optimistisk og tror alltid på det beste til det er ikke lenger håp. Som regel får jeg det jeg ønsker meg fordi jeg er veldig tålmodig og klarer å holde ut.

Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves

 

At jeg slapper av ved å multitaske

Mange forstår dette ikke, men jeg slapper faktisk av ved å multitaske og gjøre ting.

Jeg kan se på film og skrive, og høre på musikk samtidig. Dette er noe mange synes er utrolig.

Men det er slik hjernen min fungerer.

 

Har DU noen egenskaper som andre ikke forstår?

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.