DRØM STORT ELLER GÅ HJEM

Categories Livet som det er

 

God morgen 

Her kommer det en motivasjonspost fra meg.

Jeg fikk kommentar fra Bunny (så klart ment som spøk) om at jeg blir skuffet om jeg ikke vinner millioner jeg drømmer om. Så jeg fikk inspo om å skrive om drømmer, generelt.

 

 

Jeg har skrevet om drømmere og realister. Jeg er en drømmer. Jeg ser ikke noe galt i dette. Det har jeg alltid vært.

Det som er veldig kult er at drømmer kan bli omgjort om til mål, og da blir de veldig oppnåelige. Mine drømmer har tendens om å gå i oppfyllelse.

 

 

Nå lever jeg det livet jeg bare kunne drømme om i 2013 da jeg bodde i Harstad og drømte om alt dette. Jeg har den jobb jeg drømte om, jeg har leilighet jeg drømte om, lønna mi er mye bedre enn det jeg drømte om, jeg har alt utenom familie (men dette drømte jeg ikke om der og da).

Dette gjør meg veldig glad og motivert til å drømme stort. Jeg drømmer nå om mye bedre liv om 5-10 år enn det jeg har nå. Jeg personlig ser ingenting galt i det å drømme stort.

Jeg mener at man SKAL drømme stort, eller gå hjem

Dersom man drømmer forsiktig hva er poeng å drømme da? Jeg derfor blir veldig lei meg eller overrasket når folk mener at jeg drømmer “for stort” eller “for ambisiøst”.

Hvorfor ikke?

Noen ganger har jeg hørt at jeg blir lei meg om drømmene ikke går i oppfyllelse. Så klart blir jeg litt lei meg, men man kan alltid lage nye drømmer og det er jo drømmer. Det er godt å drømme dem og jobbe mot dem. Noe godt kan komme ut av dette uansett.

 

 

Har du noen store drømmer?

signature lena

 

4 kommentarer

4 thoughts on “DRØM STORT ELLER GÅ HJEM

  1. Store drømmer er motiverende 🙂
    Drømmer man stort kommer man uanset lengre enn der man er 🙂
    Drømmer man smått…vel, da blir man muligens på stedet hvil. Drøm stort!

    Vibbedille 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.