6 ROMANTISKE ANTREKK TIL VALENTINES/MORSDAGEN

Categories Mote og Hudpleie
Valentines outfit
Det bråker faktisk løs i morgen med både Valentines og Morsdagen! Jeg lagt ut reels med mine forslag til antrekk til Valentines på Instagram i går, og fikk faktisk melding i dag fra ei av mine lesere med forespørsel om å lage “kjole-guide” til Valentines.
Her kommer det tre varianter av antrekk, men til sammen blir det seks da jeg valgte å presentere “lett” og “varm” variant. Here we go!
Valentines outfit
Lett luftig kjole i pastell farge
Den er en vinner og passer til absolutt alle slike anledninger. Til date, middag, konsert eller en tur på cafe. Som varm variant kan du tilføye genser, gjerne med grov strikk, dette vil løfte antrekket opp og gjøre den mer rocka. Jeg bruker høye støvletter som er min favoritt.
Valentines outfit
Søt blomstrete kjole
Jeg elsker slike kjole, men her det viktig å velge design som ikke får deg til å se “tantete” ut. Denne kjolen er superfin- lårkort og litt gjennomsiktig. Jeg brukte den til forrige Valentines og liker den kjempegodt. Den kan kombineres med støvler og cardigan i samme farge
Valentines outfit
Blondetopp og chiffon skjørt 
Det er en utrolig romantisk kombo, men kanskje noe kaldt til dagens vær. Så den kan du bruke tykk fin genser over. Da blir det superfint.

Ha en fin Valentines/Morsdagen!

 

signature lena

 

 

2 kommentarer

2 thoughts on “6 ROMANTISKE ANTREKK TIL VALENTINES/MORSDAGEN

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.