7 TING SOM GIR RO I SJELA

Categories Livet som det er

 

Jeg bestemte meg på Nyttårsaften at i 2024 skal jeg ha mer fokus på avslapning og ro i sjela. Dette er noe jeg ikke unnet meg på mange mange år.

Her er mine tips for ro i sjela:

 

Lange morgener med film og kaffe

Jeg elsker  tilbringe lange late morgener med kaffekoppen og god serie. Dette gir meg følelse av total avslapning og ro i sjela. Jeg prøver å unna meg dette hver søndag.

en tur på stranda

Når jeg er på stranda kjenner jeg til slags ro i sjela, mens jeg ser på bølgene og naturens kraft. Havet har masse styrke i seg som hjelper meg å slappe av.

solastrand lenalykke

Meditasjon 

Jeg er ikke så flink å meditere, men når jeg først gjør så føler jeg utrolig mye avslapning. Jeg bestemte meg å prøve å meditere hver kveld før leggetid, selv om det er kun 3-5 minutter jeg klarer med meditasjon

lenalykke tur

Massasje

Jeg liker all slags massasje, dette får meg til å slappe av. Jeg er ikke så flink å unne meg dette, kanskje jeg burde gjøre det oftere.

solastrand

spa

Jeg elsker spa og prøver å unna meg det når jeg kan. Jeg slapper skikkelig av på spa og føler meg utrolig godt etterpå. Jeg ønsker meg en i februar og mars

solastrand

gode samtaler

Jeg har ikke mange venner, men når jeg møter mine venner og vi har gode samtaler føler jeg skikkelig ro i sjela. Dette kan ikke sammenlignes med noe annet

solastranda

rolig og fin musikk

Jeg elsker rolig og fin musikk, og den får meg alltid i godt humør. Når jeg har en dårlig dag så bruker jeg å sette på musikk og slappe av

Hva gir deg ro i sjela?

 

Klem fra meg,

signature lena

 

 

2 kommentarer

2 thoughts on “7 TING SOM GIR RO I SJELA

  1. Det som gir meg ro i sjela, er gjerne det å starte dagen stille og rolig. Nyte en kopp kaffe i fred og ro. Jeg er også veldig glad i å strikke. Det gir meg ro i sjela 🙂 Det er nok flere ting også, men de to jeg kom på i farta.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.