ANTREKK: mer vinter style

Categories Mote og Hudpleie

Vi hadde så kaldt vær for tiden, så jeg fikk bruke alle mine varme plagg og pelsjakker. Jeg liker ikke ekte pels, men har flere jakker i fuskepels.

Jeg er så glad denne stilen “slavic girl” er så populær nå, så denne jåledama kan jåle seg til skikkelig.

Jeg synes pannebånd er også veldig stilig, så jeg bruker den nå ganske ofte.

Her stylet jeg jakke med alt hvitt: genser, bukser, pannebånd.

Jakke: Aliexpress

Genser: BikBok

Bukser: HM

Pannebånd: HM

Hva synes dere om vinter styling?

 

Klem fra meg,

signature lena

 

2 kommentarer

2 thoughts on “ANTREKK: mer vinter style

  1. Flott styling! Jeg liker virkelig denne pelsen. Jeg pleier å bruke ullkåper om vinteren, men pels ser ut til å være bra også.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.