Hvorfor har du så mange bilder av deg selv på bloggen?

Categories Blogg
Igår leste jeg bloggen til Caroline Berg Eriksen, noe jeg liker å gjøre da jeg digger bildene hennes. Jeg aner ikke hvordan hun får det til teknisk at hvert eneste bilde på bloggen ser ut som glans illustrasjon fra dameblader. Caroline selv trener mye og bruker betydelig med tid på utseende så det er ikke rart at hun ser flott ut på bildene sine.
Det jeg synes ikke helt fint er kommentarene på bloggen hennes. Ei dame spurte hvorfor har Caroline så mange bilder av seg selv på bloggen. Da satt jeg der bare å måpet.
Are you kidding me liksom?
Dette er en PERSONLIG blogg, noe som betyr at man skriver først og fremst om SEG SELV. Det er da naturlig at det er bilder av henne der? Jeg har nesten utelukkende bilder av meg selv på bloggen. Jeg misunner litt Caroline da hun har en grei mann som stiller opp på bloggen og søte barn som ikke sier nei.
Min datter skyr bloggen min som ild og dersom hun poster noen bilder sammen med meg så skal det være slik at ansiktet hennes ikke vises. Bestisen min gidder ikke heller å posere der så han trives best bak kamera og aldri sier nei til å knipse uansett hvor sur, misfornøyd og krevende jeg er, så jeg antar meg som heldig der og klager ikke så mye. Så til mine familie: Foreldrene mine og hun lillesøster. Mamma og pappa er religiøse folk og de har ingen sosiale media. Pappaen min er fram og tilbake på Facebook KUN pga masse mas fra meg om at han burde trykke “like” på bloggpostene mine. Så en gang i uka kommer han dit og trykker Like på alt jeg postet, uansett hva. Dette er litt komisk. Søstera mi er ei ung dame på åtte og tyve, men hun hater So Me og gidder ikke bruker tiden sin på dette. Derfor er hun heller ikke på bloggen min, insta eller Face. Der står jeg nesten helt alene mens andre bloggere har familier som støtter dem.
Altså er det ikke så mye å velge i! Jeg tar det jeg får. Derfor er det så mange bilder av meg på bloggen, samt mine gode venninner som liker å ta bilder. Jeg drømmer om en type som liker å vise seg frem på bloggen. Hihi.
Synes dere det er frekt å kreve at bloggeren poster noe annet enn bilder av seg selv på bloggen sin?
XOXO Tastaturheks 
4 kommentarer

4 thoughts on “Hvorfor har du så mange bilder av deg selv på bloggen?

  1. Generelt blir litteratur meir intressang og seriøst med færre bilder av folk. Bilder av folk er ikkje bra og ikkje nødvendig.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.