Fem grunner for at jeg velger å blogge hos blogg.no

Categories Blogg
bloggere
Jeg startet min aller første blogg i 2013. Da var blogg.no veldig stor og det jeg ønsket meg først og fremst var å starte å blogge der. Jeg angrer meg blå fortsatt på at jeg hørte på “bedrevitere” som snakket meg fra dette. Argumentene som ble brukt var at jeg skulle virke useriøs som ikke har eget domene, og at jeg ikke skulle ha mulighet for å ha reklame på bloggen som kun meg selv skulle nyte inntektene fra. Jeg trodde på alt dette og gikk for eget domene. Selve bloggen kostet meg 7000kr da jeg måtte ha hjelp for å sette den opp. Påfølgende tre år har jeg betalt over 1000kr hvert år for å skaffe med teknisk support, samt engangs beløp på over 3000kr for å ta kurs i WordPress. Dessverre gikk det ganske dårlig uansett da jeg er ikke teknisk anlagt og jeg begynte å tenke over å gå til blogg.no uansett hva.
Jeg satt og tenkte på dette en stund og spurte min venninne om hva hun tenker, Hun svarte at jeg burde velge det som er best for meg, ikke det de andre sier. Så da gikk jeg over til blogg.no sommeren 2018 og ikke angret ett sekund siden da!
Her er mine hovedgrunn for at jeg trives så kjempegodt hos blogg.no:
– Jeg får ferdig blogg og teknisk support 24/7 og det koster meg ikke en krone. Bare logg inn og skriv, så slipper du å tenke på ting og tang!
– Jeg får se resultater av mitt arbeid, For topplisten er veldig synlig i norsk nettverden og da kan man motiveres for å skrive bedre!
– Partnerprogram hos blogg.no tillater de som jobber godt til å tjene penger på bloggen, selv når man ikke har sponsoravtaler.
– Jeg har mulighet å bli publisert hos Side2 og slik skaffe med synlighet i bloggverden.
– Man kan lett komme i kontakt med andre bloggere da blogger er synlige på blogg.no. Dette er sosialt og lærerikt.
Så takk til blogg.no for mulighet for å blogge hos dere. Håper vi skal trives med hverandre i flere år fremover.

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Fem grunner for at jeg velger å blogge hos blogg.no

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.