Om jeg skal blogge mer om datingen min, hvordan går det med dating, om jeg er lei av bloggen…Jeg svarer på spørsmål!

Categories Blogg
dating
Jeg la ut bilde med oppfordring til å sende inn spørsmål på instagram i går, og gjett om jeg glemte å gjøre det samme på Facebook og samtidig glemte å lagre alle spørsmål! De forsvant fra storys på Insta såklart. Så det er litt krise og jeg svarer på de spørsmålene som jeg husker. Om jeg ikke svarer så kan du sende meg dem på nytt. Håper det er greit da 🙂
Har du tenkt å blogge mer om datingen din? Dele erfaringer og tips?
Ja, jeg tenker det, både skrive litt artikler og vlogge, Jeg tenker da at det er best å vlogge om diverse dating erfaringer. Og ja, jeg prøver å beholde min spalte “Dating grøsser” på torsdager, da det er flere som spurte. Det har skjedd lite grøsser i det siste, så kanskje noen gjestebloggere kan hjelpe til.
Hvordan går det med datingen din?
Det går ganske smooth. Nei, jeg har ingen jeg dater fast. Men det er definitivt gøy å date. Jeg syntes det ikke før, så det er stor progresjon mener jeg.
Du har delt mange gamle innlegg denne uke. Er du lei av bloggen din?
Ehm… ja, faktisk. Jeg er litt lei og jeg har fått litt mye liv “offline”. Dette synes jeg er kjempeflott. Jeg står opp tidlig og jobber bra, så bruker jeg helg og ettermiddager til noe sosialt. Helt normalt liv og litt lite tid til blogging. Men jeg liker det foreløpig. Jeg er sikker på at jeg snart kommer i rute med blogging, insta publisering og kommentarene også!
Det var ukens da, klem folkens og ha en fin fin neste uke!

 

signatur

3 kommentarer

3 thoughts on “Om jeg skal blogge mer om datingen min, hvordan går det med dating, om jeg er lei av bloggen…Jeg svarer på spørsmål!

  1. Synest det høres bra ut at du har ett bedre sosialt liv offline, og så finner du sikkert en balanse til bloggen etterhvert om du vil:-)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.