Om datene mine vet at jeg blogger om dem, hvorfor hater jeg røykere, om jeg laget tråd om meg selv på Kvinneguiden…m.m. Jeg svarer!

Categories Blogg
tinder
Søndag og tid for å svare på deres spørsmål. Denne gangen fikk jeg masse diverse spørsmål, så prøver å svare så godt jeg kan.
Vet datene dine at du blogger om dem?
Ja, de vet det. Jeg legger ikke skjul på dette. Også skulle det vært dumt av meg da alle kan google frem bloggen min og se hva jeg holder på med der.
Vil du bli toppblogger?
Ærlig talt skulle det vært kjempegøy! Ja, det vil jeg gjerne, Ingen katastrofe om jeg ikke blir det altså.
Hvorfor hater du røykere?
Jeg hater ikke røykere direkte som mennesker, men jeg klarer ikke å like folk så mye dersom de stjeler frisk luft fra meg. Dette har med mine astma og allergier å gjøre
Har du laget tråd om deg selv på Kvinneguiden?
Såklart gjorde jeg det! Jeg har jo det veldig kjedelig med full jobb, full omsorg for ungen og blogging ca 2 timer hver dag!
Har du det bra?
Takk. Akkurat nå har jeg det veldig bra. Vi får se om det blir like bra når jobben starter.
Det var det for i dag. Klem til dere alle.
0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.