BLOGGING HAR ENDRET MITT LIV

Categories Blogg
herbarium stavanger
Jeg får ofte spørsmål om hvordan jeg gidder å skrive flere artikler per dag og redigere bilder (for jeg redigerer dem selv). Men svaret er enkelt- jeg elsker å gjøre dette. Når du elsker noe (eller noen) virker det ikke som et ork. Selv om det er tungt og virkelig et ork.
Men glede av å gjøre dette er ofte større enn alt slit for innsatsen. 
Jeg føler meg nesten mer opplagt når jeg ser at det var en interessant artikkel som flere likte, selv om det tok meg kanskje flere timer å jobbe med den.
Også liker jeg at bloggen er en slags dagbok og man kan bare dele åpenhjertig uten å tenke for mye på formaliteter ( med fornuftig grense) og skrivestil.
Jeg kan si med sikkerhet at blogging har endret mitt liv:
– jeg ble mer bevisst på hvem jeg er ( og hvem jeg ikke er)
– jeg ble bedre i norsk ( og jobber fortsatt med dette)
– jeg lærte mye nytt som har med sosiale media, psykolog og kommunikasjon å gjøre
– jeg fant min stil ( fordi at det å komme seg ut i offentligheten gjør noe med deg og du ønsker å se bra ut)
– jeg fant nye venner med samme interesser
– jeg ble mer sikker på meg selv
– jeg lærte å tåle mer (på godt og vondt)
– jeg elsker meg selv mer

Har blogging påvirket deg? isåfall hvordan? 

signature lena
2 kommentarer

2 thoughts on “BLOGGING HAR ENDRET MITT LIV

  1. Det har gjort meg enda mer kreativ enn tidligere. Fordi jeg plutselig hadde en plattform å legge ting på 😊Har blitt mer åpen for nye ting. Jeg har møtt folk og blitt kjent med folk, som jeg garantert ikke ville blitt kjent med på utsiden . Kos med blogg 😊

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.