BLOGGUTFORDRING: 3 ting jeg er takknemlig for

Categories Blogg

lenalykke

 

God kveld, og god helg fortsatt:)

Jeg deltar gjerne i kjempefin utfordring fra Hverdagsmagi blogg. Det å lage lister over ting du er takknemlig for, gir deg masse lykkefølelse og optimisme.

 

 

Her kommer det min liste:

Jeg er takknemlig for 

 

kroppen min

jeg elsker min kropp og er veldig heldig, med både fasongen og gener, samt helsa

det å ha en kropp som fungerer er ingen selvfølge

selv om ikke alt er perfekt (ingenting er perfekt), så er det mange grunner til takknemlighet

 

min vakre datter og min familie

jeg er takknemlig for mine nærmeste, så fine folk dem er!

jeg har fantastisk familie og vakker og smart datter

siden det var ingen selvfølge for meg å få barn, så er jeg veldig takknemlig

 

mine venner og gode folk

jeg er utrolig heldig med venner og gode folk i mitt liv

derfor er jeg så takknemlig for dem

 

 

Takk for oppgaven og denne fine utfordringer for oss her på blogg.no:)

signature lena

 

 

4 kommentarer

4 thoughts on “BLOGGUTFORDRING: 3 ting jeg er takknemlig for

  1. Tusen takk for at du ble med på utfordringen! Og fint innlegg du har skrevet om takknemlighet 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.