TA DEG EI BOLLE DU

Categories Hverdagen

fastelaven

 

God søndag og Fastelaven 

 

Her ble det boller på morgenkvisten 🙂 Jeg spiser sjeldent boller, men disse bollene er utrolig gode, så det var godt å få spist dem.

 

 

fastelaven

 

fastelaven

 

fastelaven

 

Nei, jeg har ikke bakt, og det er helt greit. Jeg kjøpte dem for 49 nok per to stykk på Kiwi i går. Det er godt, enkelt og helt toppers. Det er lov.

Jeg poster flere oppskrifter her på bloggen, men jeg må si ærlig at jeg er ikke noe tilhenger av baking. Kanskje av og til, men for det meste liker jeg dette ikke.

 

Humøret er bra, så er det været også. Jeg koset meg hjemme, men tenker å vasse litt ut.

Hva gjør DU på i dag? Tok du deg ei bolle eller to?

 

signature lena

 

2 kommentarer

2 thoughts on “TA DEG EI BOLLE DU

  1. Ble to boller på meg i dag. Ei fylt med jordbærsyltetøy og krem og ei bakt med vaniljekrem.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.