UNATURLIG OG HELSEFARLIG

Categories Livet som det er

 

God lørdag fortsatt,

 

Her kommer det tema til refleksjoner for helga:

  • bør vi begynne å spise innsekter?

Mitt svar er nei

 

Personlig synes jeg at dette både er unaturlig og helsefarlig. Innsekter inneholder stoffer som ikke fordøyes av vårt tarmsystem, samt at dette er ganske ukoselig og uvanlig å spise innsekter.

Jeg er klar over at i enkelte land spiser folk innsekter, men da er dem vante til dette siden de var barn. Hvordan skal det går med oss, som er fylle av allergier fra før og med mage-tarm sykdommer her i landet?

Jeg tror ikke det vil gå bra faktisk.

Hvis du er enig med meg så signer protest HER

Hva er din mening om saken?

 

signature lena

2 kommentarer

2 thoughts on “UNATURLIG OG HELSEFARLIG

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.