DIY: Slik lager du sommerlig blomsterkrans enkelt på tyve minutter 

Categories Mote og Hudpleie

blomsterkrans

I dag er det midtsommer dag, og i går brukte vi kun tyve minutt på å lage lekre blomsterkranser til meg og minien. Jeg er ingen handy woman, slik jeg skrev om før, så jeg trodde det ville ta minimum et par timer, men det gikk utrolig lett og smooth. Så her deler jeg oppskriften vår for en enkel og fin blomsterkrans, slik at dere kan fikse egen og føle seg skikkelig fine på sommerens festligheter.

Du trenger:

Blomster som du vil bruke i blomsterkransen.

Grønn metalltråd som er laget for arbeid med blomster og hage.

Tynn metalltråd som du skal bruke for å feste blomster til kransen.

Slik går du frem:

Lag rund base til blomsterkransen din av grønn metalltråd.

Start å feste blomster til basen med tynne metalltråd. Pass på at blomstene vender utover.

Du velger selv hvor stor og fyldig blomsterkransen blir.

Se så lekkert det ble!

 

 

XOXO Tastaturheks

 

Foto: RÅ Foto
4 kommentarer

4 thoughts on “DIY: Slik lager du sommerlig blomsterkrans enkelt på tyve minutter 

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.