BOHO STYLE OG GRØNN FARGE TIL FRODITH

Categories Mote og Hudpleie

 

Jeg synes boho style er så fin for sommer. Boho er romantiske folder, fine skjørt med blonde og masse fine feminine plagg. Det er utrolig fint til sommeren, men det kan være vanskelig å style. Personlig liker jeg joggesko alt for mye, og det passer ikke så fint til boho style.

 

Her burde jeg helst ha hatt fine boots, cowboy støvler eller fine sandaler, men det ble joggesko (håper jeg er tilgitt).

Jeg valgte grønt til antrekket fordi det er skikkelig sommerfarge. Dette gjør at jeg kan delta i Frodith sin utfordring og her er mitt bidrag

Grønt er så skjønt!

 

Matchende is måtte til også <3

 

Skjørt fra Nelly.com

Topp fra MonkL

Sko fra Na-kd.com

 

Takk til Frodith for utfordring <3

 

 

5 kommentarer

5 thoughts on “BOHO STYLE OG GRØNN FARGE TIL FRODITH

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.