Jeg ble utfordret til Catwalk

Categories Mote og Hudpleie

catwalk

 

I dag leste jeg på bloggen til blogger-venninna mi Eva at det går utfordring fra gøyale bloggeren Frodith om å legge ut catwalk bilder med klær i diverse farger på: hver dag har sin fargekode. Jeg er som alltid seint ute, så her er mitt bidrag. Fargekoden er BLÅ.

 

catwalk

catwalk

 

Jeg valgte typisk jærsk antrekk: selebukser som jeg piffet litt opp med fin feminin bluse. Jeg er glad i blå farge, så det er lett å ha den på idag.

 

Litt catwalk er aldri feil, så here we go!

 

Gleder meg til neste farge imorra.

 

signatur

12 kommentarer

12 thoughts on “Jeg ble utfordret til Catwalk

  1. Kul Jærdame ♥
    Kjekt du også er med på Catwalken 🙂
    Jeg har ikke eid ei selebukse siden jeg var sånn cirka 15 😉 Husker første klesplagget jeg kjøpte helt og holdent for mine egne oppsparte lommepenger var akkurat ei selebukse. Jeg var såååå stolt 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.