CHANEL-OUTFIT OG NYE ØYENBRYN

Categories Mote og Hudpleie

cardigan outfit

 

I går fikk jeg lov å være modell for brynslaminering for klinikken Yvonne. Jeg elsker Yvonne og har allerede vært modell der for “russian lips”, så jeg takket ja til tilbudet. Jeg fikk lysere og mer definerte øyenbryn, noe jeg elsker skikkelig! Nå gleder jeg meg til å style dem hver morgen (da jeg var modell så er dette ikke reklame, bare tilbakemelding ).
cardigan outfit
I går valgte jeg litt “chanel”-inspirert antrekk: cardigan og klassisk skjørt i tweed. Men jeg spritet antrekket opp med enkel urban t-skjorte med trykk. Vet ikke om det passet helt, jeg er fortsatt litt i tvil, men litt fresht var det iallefall.

Jeg har handlet inn litt til vår-garderobe, så gleder meg til å vise litt til dere.

 

 

signature lena

4 kommentarer

4 thoughts on “CHANEL-OUTFIT OG NYE ØYENBRYN

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.