TOPP-10 BLOGGERE UTEN DRAMA

Categories Blogg
genser jankyard
Siden jeg skrev at jeg går vekk fra drama på bloggen, tenkte jeg å lage min egen liste over blogger som er helt frie fra drama, de jeg kan trygt anbefale andre å følge. Det viste seg å ikke være verdens enkleste oppgave, men jeg klarte den (tror jeg, bare rett meg om jeg tar feil).
Her kommer lista mi (de jeg leser):
Ida Wulff jeg har fulgt en del på hennes blogg i det siste og kan konkludere at hun spiller mye på fine bilder, interiør og familielykke. Det jeg trenger nå da jeg prøver å innstille meg på akkurat det samme. Vakker og velskrevet blogg som jeg anbefaler.
Dedication– jeg elsker denne damen, bildene og trenings- og kostholdtipsene på bloggen. Jeg har hatt ære å hilse på henne personlig og bare elsker henne og bloggen. Anbefales!
Frodith– veldig gøy blogg med masse humor, helt uten drama, men med masse sprell. Anbefaler den virkelig!
Vestfrøken– vakker dame som skriver om livet, filosofiske og historiske spørsmål. Det er lite rosa blogg, men veldig naturlig og ganske så fri fra privat drama.
Spisogspar– det er rene matblogg med gode oppskrifter til billige penger. Slike blogger er veldig nyttige og det er sjeldent at bloggeren klarer å holde seg til saken uten å blande inn privatliv og drama, men det virker som denne bloggeren klarer dette og ligger høyt på topplista.
Matfrabunnenfb– her får du ukens meny med masse forskjellig, også er dette en god matblogg hvor du finner matoppskrifter og ikke mye annet ræl.
Evaswindow det er en ærlig og drama-fri blogg med beskrivelser av livet som det er.
Kjærlighetsterapeuten– det er en blogg om kjærlighet- til seg selv, din kjære, din familie. Camilla skriver sine innlegg skikkelig, med gode fakta og nyttige tips som får ditt forhold til å vare. Ingen drama, men masse nyttig info, Anbefales!
Mammapaahjul– det er en ekstremt ærlig blogg om livet og sykdom. Det er kanskje ikke så lett å lese, men jeg ser opp til bloggeren for hennes styrke og måte hun håndterer vanskelig situasjon i livet.
Leneetarnes det er en lett og flott blogg å lese med interiør, mat og kjæresteforhold, med glimt fra livet, Jeg har ikke oppdaget noe antydning til drama i denne bloggen, så kan trygt anbefale.

Har dere drama-frie blogger dere kan anbefale?

 

 

signature lena


15 kommentarer

15 thoughts on “TOPP-10 BLOGGERE UTEN DRAMA

  1. Åh så utrolig hyggelig å lese Lena, det setter jeg enorm stor pris på ♥️♥️♥️ Dramafri blogg skal jeg fortsette å ha, og god helg til deg 😘

  2. Ååå, du er knuppen altså som omtaler meg så fint 😊 😘Skikkelig koselig! Jeg liker å kose meg med bloggen jeg, det skal være gøy synes jeg. Og kan jeg spre litt glede til andre i tillegg, ikke noe er bedre. 😊 Nå er det helgen igjen så jeg får tid til litt blogging igjen. Jeg leser også Evaswindow, og har truffet henne noen ganger. Vestfrøken, Spis og Spar, Leneetarnes og mammapåhjul leser jeg også. De andre var gode tips 😊

  3. Kjenner til halvparten av di her… Frodith, Vestfrøken,Spisogspar, Evaswindov og Leenetarnes.. Og er enig trivelige blogger uten drama.. <3 Liker godt din også.. Kule bilder av deg her <3

  4. Jeg leser innimellom Fotokjerring og Geriatriks her inne og slapper av med dem. Geriatriks er riktignok mann for sine meninger, men jeg har ikke registrert noe drama i kommentarfeltene hans.

  5. Man ville vel vært i overkant ‘cocky’ om en begynte å argumentere for at noen tok feil i hht personlige favoritter (haha).
    – Det er iallfall unektelig et knippe særs gode ‘feel-good’ blogger du har der, da jeg både følger Frodith og Vestfrøken selv, i tillegg til at jeg ofte tar turen innom Lene Etarnes & Ewas window også. Hva ‘Mamma på hjul’ angår, er dette i mine øyne en av landets viktigste/mest informative utgivelser sammen med ‘Marie har kreft’ og Monica Vederhus (tror jeg det var..) som gir følgerne innsikt i livet til en tørrlagt alkoholiker/rusavhengig. 🙂

    Generelt må jeg jo bare si at jeg er helt overveldet over det fantastiske mangfoldet det har blitt blant de norske bloggerne i løpet av det siste året 🙂

    1. Ja, enig. Beklager å ikke nevne deg, du har så sterke meninger som ikke alle kan tåle, men liker deg godt og leser deg. Du blir nok nye toppblogger etter du ble anbefalt av Kongen selv så det blir gøøøøøøy

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.