BURDE JEG VITE BEDRE?

Categories Blogg

hårfarge

 

I går fikk jeg kommentar fra en på min venneliste på Facebook om at innlegget mitt om flau situasjon i går burde vært holdt privat. Jeg skulle visst vite bedre og ikke dele så mye fra livet mitt . Spesielt når jeg har mannen min på Facebook, hele hans familie og foreldre, som ser hva jeg skribler. Dette kan være direkte flaut og jeg bør helt seriøst vite bedre.
Jeg tenker ofte slike tanker selv. Kanskje jeg burde la være å bruke denne bloggen som en slags dagbok, men selve bloggen er egentlig dagbok. Om jeg skriver utelukkende noe som er stivt, uekte, eller kun coaching artikler, eller kun mote, så blir det lite av meg igjen her. Jeg tenker at mine følgerne kommer hit for å følge meg. Slik jeg er. Ikke bare å se på mine bilder eller lese tips og oppskrifter (selv om jeg prøver å skape artikler med verdi her).
Så jeg kanskje burde vite bedre, hvem vet? Men det er slik jeg er og jeg tenker å dele litt av meg selv for å vise at jeg er menneskelig, og ikke bare avatar på bloggen.

Hva synes dere?

 

signature lena

9 kommentarer

9 thoughts on “BURDE JEG VITE BEDRE?

  1. Hvis sjokolade på buksa er det flaueste og mest private du har delt syns jeg du er godt innafor alle streker:) heller litt overfølsom kommentar. Ha en fin kveld

  2. Dette er godt innenfor akseptabelt og av typen stand-up-komikere forteller om på scenen. Overhodet ikke utleverende av private detajer mellom deg og typen. Helt enig i at litt personlige historier må til for å gjøre bloggen interessant.

  3. Jeg er enig med de over. Sånne flaue situasjoner, som den med buksen, som egentlig er helt uskyldig men viser at du kan “le” litt av deg selv tror jeg bare er bra 😊 Man blir et menneske og ikke en “pqppfigur”. Absolutt ikke over noen grense i mine øyne 😊

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.