Dag en av tidenes sommerutfordring!

Categories Mote og Hudpleie
trener
I dag lå jeg hele dagen med feber og sår hals. Jeg tror faktisk at meg og Irina fikk noe slags virus mens vi var på SUS på torsdagen og ventet på røntgen i forbindelse med hennes fall fra sykkelen. Så det blir vanskelig å starte i dag, men dette vil skje allikevel siden paracet startet å virke så smått og formen har kommet seg.
Jeg vil prøve å komme i form på en måned!  Dette betyr at jeg skal trene hjemme hver dag. Jeg er veldig spent, siden jeg ikke klarte å komme på trening iløpet av seks måneder. Men nå hindrer ikke angsten meg i motsetning til treningsstudio. Så jeg er veldig optimistisk. Om dette vil gå deler jeg gjerne mitt treningsprogram på bloggen.
Håper dere vil heie på meg!
XOXO Tastaturheks
Foto: RÅ Foto

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Dag en av tidenes sommerutfordring!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.