DAGENS 3 IRRITERENDE OG 3 KOSELIGE TING

Categories Hverdagen
kaffe
God fredag,

 

Endelig er det helg. Jeg har seriøst holdt på å krepere siste to dager og lengtet etter helg. Jeg kjenner at jeg er veldig sliten nå og det blir meget godt med juleferie.

Her kommer det dagens liste. Dagen var sånn bop bop og det skjedde både koselige og irriterende ting.

 

 

Irriterende ting:

 

Masse snø og kaos

Det var skikkelig kaos på veien da det kom ca 5 cm med snø om natta

Jeg kjørte ut klokken 10 og det var masse kaos fortsatt

Dette er veldig irriterende og det verste jeg vet er våt snø

 

 

Dårlig form og magetrøbbel

Jeg hater når kroppen ikke fungerer, men jeg skjønner kroppen min trenger en pause

Dessverre er jeg ikke så god på å gi meg selv nok søvn og hvile, og jobber i perioder for mye

Da regulerer kroppen dette selv og slår seg av liksom for å få seg en pause

 

 

Stress og press

Det er fortsatt veldig veldig mye jeg må gjøre i helga og i nærmeste dager

Jeg trodde at stresset ville legge seg litt denne helga, men nope

Det er bare å bite tenner sammen og overleve også halve kommende uke som blir utrolig stressende

 

 

Koselige ting:

 

Frisørbesøk

Endelig kom jeg meg til frisør. Dette var veldig etterlengtet da jeg ikke har tatt etterveksten på hele to måneder

Nå er jeg fresh og klar for jul

 

 

God lunsj

Jeg spiste vegansk lunsj i dag fra Fjordland

Dette var faktisk utrolig godt, så det er noe jeg må gjøre oftere

 

 

Nissefest 

Meg og venninne skal på Nissefest i kveld og vi gleder oss masse

Får se hvordan det vil gå. Jeg gir dere oppdatering

 

 

Hvordan er DIN dag?

 

signature lena

 

2 kommentarer

2 thoughts on “DAGENS 3 IRRITERENDE OG 3 KOSELIGE TING

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.