TENK AT JEG BLE NOMINERT, IGJEN!

Categories Blogg

lenalykke jul

 

 

I dag mens jeg satt og drakk te forsiktig for å dempe mage som var litt trøblete i natt, leste jeg hos Gry at jeg ble nominert til Gryxen, igjen!

Jeg liker Gryxen faktisk mer enn Vixen, så det er veldig stas. Får man nominasjon hos Gry så er det fordi du fortjente dette virkelig, og ikke fordi at du gikk rundt med lua i handa og maste om alle skulle nominere deg. Så here we go. Tusen takk for tilliten!

 

 

 

Jeg er altså nominert i kategorien Beste Magasin. Det er utrolig koselig for det er nemlig det jeg ønsker å skape på bloggen her: et magasin med oppskrifter, mote og psykologiske og hverdagstips. Noe jeg mener jeg nailer ganske greit. Det er stor stas at Gry, Bunny og andre også synes det.

Tusen takk for nominasjonen og for at dere leser <3

 

Her kan du lese om min nominasjon 

 

4 kommentarer

4 thoughts on “TENK AT JEG BLE NOMINERT, IGJEN!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.