Hvem jeg dater akkurat nå, hvor ofte kjøper jeg klær, forhold til faren til barnet mitt m.m. Jeg svarer på ukens spørsmål

Categories Blogg
dater
Søndagen er snart historie, men jeg nyter de siste timene av helg og svarer på spørsmål som jeg fikk i massevis i går på Instagram.
Dater du noen akkurat nå?
Nei, det gjør jeg ikke. Jeg er på Tinder, men har ikke vært på noen date siden i høst. Jeg vet ikke hvorfor, kanskje klaffer det aldri, eller jeg bare ikke har tid.
Har du kontakt med faren til barnet ditt?
Ja, vi har kontakt når det gjelder samarbeid om datteren vår.
Hvor ofte kjøper du klær?
Uff, jeg gruer meg å svare på dette. Jeg kjøper klær alt for ofte. Hver måned ihvertfall.
Hvor mange sko har du?
Jeg har aldri sjekket nøyaktig antall sko i skapet, men tipper det er rundt 30 par.
Har du walkin closet hjemme?
Nei, det har jeg ikke, men det er mitt største ønske!
Det var dagens. Uff, jeg må shoppe mindre ser jeg 🙂 Neste runde kommer neste helg. Send meg gjerne spørsmål, jeg svarer.
XOXO Tastaturheks
0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.